۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۱, شنبه

کیت تشخیص ایدز


کیت آزمایش ایدز مجموعه ای از مواد و وسایل که میتوان با استفاده از دستورالعمل آن یک آزمایش پزشکی را بسادگی حتی در خانه انجام داد.
این نوع کیت‌ های دارای تاییدیه‌ وزارت بهداشت هستند و در آزمایشگاه ها و مراکز درمانی و مراکز مشاوره بیماری‌های رفتاری استفاده می‌شود
و سازمان بهداشت جهانی این نوع آزمایش ها را برای غربالگری جوامع توصیه می‌کند.
دقت آنها بسته به کیت بین 97.5 تا 99.5 درصد است.
این نوع کیت ها، سالهاست در ایران و سایر کشورهای پیشرفته دنیا برای تست و تشخیص ایدز استفاده می‌شود.

سازمان بهداشت جهانی استفاده از این کیت ها را برای غربالگری بیماری هایی چون ایدز، هپاتیت، مالاریا و ... توصیه می‌کند.

1-      برای کسب آرامش و رهایی از استرس

یکی از مهمترین اهداف انسان کسب آرامش است و خود پارامتری مهم در تصمیم گیری ‌های ما می‌باشد. جواب سوال اینکه دربرخورد با عاملی که باعث سلب آرامش ما می‌شود چه باید بکنیم، خیلی ساده است. آن عامل را حذف کنیم! ایدز و احتمال ابتلا به ویروس ایدز و نگرانی اینکه این علایم تب و آنفولانزا من مربوط به علائم ایدز می ‌باشد یا نه از موارد استرس زا است که باید آن‌ها را از زندگی حذف کنیم. کیت خانگی ایدز می‌تواند رهایی بخش استرسی باشد که سال‌ها یک فرد با آن زندگی کرده است و فرد براحتی می‌تواند از وضعیت ایدز خود آگاهی می‌یابد.

2-      تشخیص سریع ایدز در درمان آن بسیار موثر است

سطح سلول‌های cd4 فرد پس از آلودگی با ویروس ایدز روز به روز شروع به کاهش می‌کند و روزها و سال‌ها کمتر و کمتر می‌شود تا اینکه سطح سلول‌ها از حدی پایین تر می‌آید و فرد علایم ایدز را بروز می‌دهد و دیگر مبارزه با ویروس ایدز سخت می‌شود چون ما علاوه بر ویروس باید با بیماری‌های ناشی از نقص سیستم ایمنی بدن فرد و عفونت‌های ثانویه نیز مبارزه کنیم. تشخیص سریع ایدز باعث درمان راحتتر و کنترل موثرتر آن می‌شود. فردی که در سال‌های اول متوجه انتقال ویروس ایدز به بدنش شود نسبت به فردی که علائم ایدز را بروز داده و بدنش دچار عفونت‌های فرصت طلب شده، خیلی راحتتر و بیشتر عمر خواهد کرد.

کیت تست ایدز

مزیت های آن :

کیفیت بالا و سادگی استفاده
سریع و ساده بودن عملکرد
همه افراد می توانند استفاده کنند حتی در خانه
در دمای اتاق برای مدتی طولانی قابل نگهداری است.
نتایج سریع آن امکان درمان و مداخله دارویی را سریع تر می کند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر